nedjelja, 15. kolovoza 2010.

Metak je ispucan

Metak je ispucan
traži sljedeću žrtvu
laže svoj život
dijeli nasilje
dani prolaze kao i tjedni
ljudi oko tebe se mijenjaju
razum ih vodi da budu sami i izolirani
trenutak promjene zauzima mjesto u mom umu
daljina moje neistine se približava
neprijatelju, reci što želiš biti
reci mi, kako si ponovno uspio nestati?
Realnost postaje pogreška
fokusiran sam na gnjev kao što je on na mene
...neprestana želja da se otmem
ubija moj strah
postaje moja vlastita utjeha
ljepota je kao daljina
što je bližem sve više osjećaš da ju nečeš vidjeti.
želje ponovno nestaju jer su bile osuđivane
na valovima moći fikcija nestaje
nerealan svijet postaje još nestvarnije mjesto
oceani su se sudarili
umovi su umorni da nastave borbu
ali, metak je ispucan i još uvijek nije našao
svoju sljedeću žrtvu.
Opet će slagati svoj život
dok bude dijelio nasilje siročadi.
Ljudi oko tebe su se promijenili
postali su napokon izolirani
ali metak je ispucan
i ti si mu sljedeća žrtva.

Nema komentara:

Objavi komentar

span.fullpost {display:none;} span.fullpost {display:inline;}